Handelsbetingelser og privatlivspolitik

Priser

Generelle oplysninger

Gamerworld
Islands Brygge
2300 København S
CVR nr.: xxxxxxxx
Email: kontakt@gamerworld.dk

Priser

Hos Gamerworld er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os
ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for
udsolgte varer.

Betaling

Gamerworld modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal,
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i
DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering

Gamerworld tilstræber at afsende ordre inden 1-5 hverdage efter ordren, er lagt. Vi sender til hele
Danmark samt Sverige og Norge. Fragtpriserene er inkluderet i produktprisen. Varer vil blive
leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted,
hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-5 hverdage efter bestillingen.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af
disse varer.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i
materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i
prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved

forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget
manglen/fejlen. Aromu I/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten sendes til:
Gamerworld
Islands Brygge
2300 København S

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det
aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden
elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse
af refusionen.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

I følge købeloven er der ikke fortrydelsesret på digitale produkter der tages i brug. Men lever
produktet ikke op til din forventning, så kontakt os venligst.

Perioden regnes fra den dag;

– Hvor du modtager ordren.

– Hvor du får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige

varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.

– Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af

varer der består af flere partier/dele.

– Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en

bestemt periode.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter

returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@aromu.dk. I meddelelsen

skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende

varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:

Gamerworld
Islands Brygge
2300 København S

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig

meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt

præg.
– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at
blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
– Varer, hvor plomberingen er brudt.
– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med
forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører,
når tjenesteydelsen er fuldt udført.
– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt
med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende
dermed mister sin fortrydelsesret.
– Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.
– Aftaler indgået på offentlig auktion.
– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.- Digitale produkter der er taget i brug. Med taget i brug
menes der, at hvis det digitale produkt er downloadet så er det taget i brug og kan ikke fortrydes.

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af
din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved
returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af
ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores
Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der
er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med
andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du
ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens
handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele
købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder
leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden
leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse
og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug
af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede

ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, medmindre du inden da
har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Rettigheder

Alle rettigheder til workshops, kurser, events og digitale produkter tilhører Aromu I/S.
Ved køb opnås licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.
Dit digitale produkt er personligt, og det er ikke tilladt at sælge, videresende, udlåne, give det købte
væk eller på anden måde distribuere produktet, hverken privat eller kommercielt. Det gælder både
for indholdet af vores online produkter, downloadede produkter, livehold, workshop og kurser.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende
oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne
behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores
persondatapolitik for Aromu I/S. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles,
hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens
online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@aromu.dk